Direktlänk till inlägg 13 februari 2013

Häääääääjjj((:

Av Emilia Steen - 13 februari 2013 13:59

Tjänare..
Har gjort ny blogg IGEN.. Hahah känner mig så lyckad asso, men nu ska jag försöka komma igång med det här igen:)
Just nu sitter jag i min varma sköna säng, eftersom att jag är sjuk^^
har vart hemma sen igår://
Men ja, taggar inför lov imorn:D!
Tror jag går imorn faktiskt, känns nästan som jag behöver komma ut..
Ah, under lovet så ska jag pierca tungan IGEN.. Hahah orkar inte skriva vad som hände med min förra :$
Och sen ska jag färga håret rött, och sen kan jag inte bestämma mig om jag ska ha svart underhår eller inte..
Ja men vi får väl se, förhoppningsvis tar jag piercingen imorn^_^
Jag skulle vilja pierca nån mer stans men vet inte var://
Inte läppen iaf, typ alla har de..
Me funderar på ögonbrynet eller ja. Men nu ska jag fortsätta vara social på skype:p
Det här är jag <.<

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation

Hej
Ta en del av mig och mitt '' spännande '' liv och börja läs min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards